- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
بله. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه «پروفایل من» به صفحهای منتقل میشوید که در بخش «اطلاعات کاربر» امکان «ویرایش اطلاعات» وجود دارد.
- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
بله. برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای بعد از 16 ثبت میشوند، در ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق تماس با مرکز تماس عصارک از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.
- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت عصارک با وضعیت موجود مشخص شدهاند.
- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از رسیدگی به آن باید با عصارک تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش عصارک با شما تماس خواهند گرفت.
- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد اما میتوانید از مرکز تماس عصارک برای ثبت سفارش خود راهنمایی بگیرید.
- آیا کالاهای عرضه شده در عصارک طبیعی و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟
بله. کالاهای موجود در عصارک 100% طبیعی بوده و حسب محصول بهداشتی میباشد.
- آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه عصارک محدودیتی دارد؟
درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا از عصارک وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد .
- چگونه باید مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم ؟
* پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارتهای عضو شتاب
* پرداخت در محل
- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد
- آیا امکان خرید به صورت اقساط وجود دارد؟
خیر. در حال حاضر کلیه فروش عصارک به صورت نقدی میباشد.
- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر . در حال حاضر امکان پرداخت صورت حساب از طریق چک امکانپذیر نمیباشد.