لوگوی اصلی
  • فروشگاه اینترنتی عصارک

    ، وارد شوید
  • ثبت نام کنید
  • ورود
  • ثبت نام
سبد خرید 0
  • عرقیات گیاهی

پیشنهاد لحظه ای

عرق بید و کاسنی

عرق بید و کاسنی

9,100 تومان مشاهده
عرق نه گیاه آرتروز

عرق نه گیاه آرتروز

11,200 تومان مشاهده
عرق هفت گیاه سرد

عرق هفت گیاه سرد

9,100 تومان مشاهده
عرق هشت گیاه قلب

عرق هشت گیاه قلب

11,200 تومان مشاهده
عرق کیالک

عرق کیالک

11,200 تومان مشاهده

آخرین مطالب

  • حمایت از تولید ملی

    حمایت از تولید ملی

    1 05 30
  • حریم خصوصی

    حریم خصوصی

    1 05 27
  • پرسشــهای متـــداول

    پرسشــهای متـــداول

    1 05 27
  • شرایط استفاده از خدمات ما

    شرایط استفاده از خدمات ما

    1 05 27

پرسشــهای متـــداول

- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

 بله. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه «پروفایل من» به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش «اطلاعات کاربر» امکان «ویرایش اطلاعات» وجود دارد.

- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

 بله. برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های بعد از 16 ثبت می‌‏شوند، در ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید. همچنین میتوانید از طریق تماس با مرکز تماس عصارک از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت عصارک با وضعیت موجود مشخص شده‌‏اند.

- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید  قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از رسیدگی به آن باید با عصارک تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش عصارک با شما تماس خواهند گرفت.

- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد اما میتوانید از مرکز تماس عصارک  برای ثبت سفارش خود راهنمایی بگیرید.

- آیا کالاهای عرضه شده در عصارک طبیعی و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

بله. کالاهای موجود در عصارک 100% طبیعی  بوده و حسب محصول بهداشتی میباشد.

- آیا تعداد خرید از یک کالا در فروشگاه عصارک محدودیتی دارد؟

درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا از عصارک وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد .

- چگونه باید مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم ؟

* پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارت‌های عضو شتاب

* پرداخت در محل

- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد

- آیا امکان خرید به صورت اقساط وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر کلیه فروش عصارک به صورت نقدی میباشد.

- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر . در حال حاضر امکان پرداخت صورت حساب از طریق چک امکانپذیر نمی‌باشد.

  • ارسال سریع
  • ضمانت بازگشت کالا
  • ضمانت کیفیت کالا
  • پرداخت در محل
  • بهترین قیمت

خدمات مشتریان

  • شرایط استفاده از خدمات
  • روش های بازگرداندن کالا
  • پرسش های متداول
  • حــریــم خصــوصی

راهنمای خرید از فروشگاه عصارک

  • راهنمای ثبت سفارش کالا
  • شیوه های ارسال سفارش
  • درباره فروشگاه عصارک
  • روش های پرداخت

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه عصارک باخبر شوید!

Enemad
لوگو ساماندهی